Allt i sin ordning & julgardinerna är på plats!

Nu är allt i sin ordning igen, Jonne är hemma igen!
 
Har fortsatt mitt pyssel inomhus, för saker att göra finns det alltid & gör fortfarande. Köpte nya gardiner till kök & vardagsrum förra veckan. & när man inte bor i ett slott så behövs dom alltid läggas upp. Så det har jag pysslat med senaste dagarna & har lite kvar... Det blir nya julgardiner i köket.
 
 
Fint blir det! Ni får se färdiga resultatet sen ;)
 
Tomten kom tidigt i år!! Såg att grannen var ute med baklastaren, stoppade honom & frågade snällt om jag inte kunde få hjälp att ta bort lite snö. Vilket han gjorde, det var massor!! Fanns inte ens chans att jag hade orkat & det kändes bra att Jonne slapp när han kom hem. Så nu kommer jag ut igen! Har kunnat det sen i måndags, så har kännt mig rätt så insnöad! & det har ju hunnit komma lite snö sen dess!!
 
Tack snälla granne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0