Varför skjuta fram saker?

Denna dag började inge roligt! Ont & hängig, när heat lotion & nackekragen inte hjälpte tog jag till extra smärtisar. Så in på eftermiddagen kunde jag känna mig som en människa igen.
 
Så förmiddagen & efter lunch tillbringade jag i soffan. För väl är att J har haft med sig Bazze & Nellie denna vecka, vilket har gjort att jag kunnat ta det lugnt & sluppit ha dåligt samvete för dom!
 
När jag orkade vara uppe tog jag tag i en sak som jag bara skjutit på. Drog av kuddfodralen på kuddarna till soffan. Nu stod jag inte ut längre! Det har länge "stått" på min göra lista! Soffan är vanligtvis vit, men det kunde man inte se nu då den var alldeles gråsolkig. Nu är dom tvättade, häger nu på tork & hoppas kunna få på dom imorgon igen. SKÖNT!!

Har nu sovit 2 nätter på min lånade tempurmadrass, har haft svårt att somna, vet dock inte om det beror på den? Det är ovant, då den på något sätt känns stum/hårdare än den vanliga, men den formar ju sig efter kroppen då den blir varm. Så på längre sikt hoppas jag att den hjälper mig!
 
Nu är det dax igen att göra sig i ordning för att sova några timmar...
Natti natti gott folk! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0