Lite nytta blev allt gjort...

Tog en lugn f.m framför TV, var trött & slut i kroppen. Men har hunnit med lite nyttiga saker idag, som att ringa AF, posta brev till FK, gjort lite fler telefonsamtal..
 
Sen städade jag ur hundarnas kryp in ordentligt, torkade ur biabäddarna, dammsög, skurade golvet & skakade mattan. Så nu har dom sååå fint!
 
Har titta på sofföverdraget nu ett par veckor, men ännu har det inte kommit till tvätten, så måste försöka ta mig ork till det. Så att jag får det gjort! Men det är tråkigt, jobbigt att få av & på det, så därför drar man sig för att göra det...
Men men någon dag blir det tvättat ; )
 
Har precis tagit en varm skön dusch, skönt att göra det precis innan man lägger sig (förutom när jag måste upp tidigt, då tar jag den på morgonen för att vakna till liv!)..
Nu är det dax att lägga sig igen, vakna till en ny dag, fredag, redan & helg!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0