En super härlig helg med mitt ♥

Fredagen spenderade jag inne hela dagen, då det regnade.
Jag & Jonne firade 11 månader! ♥ Han kom hem lite tidigare ifrån jobbet, vi åt ute, på ett ställe i närheten. Där en vän till oss jobbar. När vi kom hem tog vi en sväng med hundarna i regnet.

På lördagen var tanken att fika hos vänner till Jonne, men det blev ändrade planer. Så vi tog oss in till staden, tittade lite i butiker, lämnade in hyrfilmerna & tog med oss 5 nya :)

Fikade istället på cafe, mys pys...

Åt en mycket god skagenbaguette, med deras egna surdegsbröd.


Söndagen regnade det igen, jag var riktigt seg & hade svårt att komma igång.

Men efter lunch åkte vi iväg till ett centrum..
För att kolla in vårmodet. Jag var i akut behov utav en b-h, hade bara en som passade mig. Så det var målet för dagen & fick med mig en hem med tillhörande trosa som går i ljusrosa. Super fint!

Så nu har jag i alla fall 2 att byta emellan ;)

Gårdagen var inte rolig!

Betalningen efter lördag & söndag kom. Så med värk i hela kroppen & huvudvärk så låg jag på soffan, i sängen största delen av dagen! Var ute en stund på tomten under eftermddagen ihop om att bli lite piggare. Men så blev det inte, när jag kom in var det bara att lägga sig på spikmattan & vila...

Idag är det lite bättre, något piggare. Så ska ta mig ut på tomten & njuta av vårsolen tillsammans med djuren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0