Tråk dag...

Väntar på att Jonne ska komma hem..

Får se om det blir en motionsrunda ikväll, planen var det. Men det ser ut att komma regn & då är det inte så kul att sitta på elmoppen i blåsten... Kanske tar en lugnare sväng med hundarna?

Har varit seg idag. Vaknade på morgonen, men låg kvar i sängen & drog mig å somnade då om igen.. Sen när jag var uppe strax före 10, så trodde ja skulle få energi av solen som stod högt på himlen. Men inte.. Huvudvärken kom & jag lag mig på soffan..

Har i alla fall dammsugit, det var ganska grusit här på golvet. Efter regnskurarna som varit & hundar, katter & vi som springer ut & in.. Men nu kan man gå barfota igen utan att det känns som om man går i en sandlåda ;)

Var iväg en sväng igår & uträttade några ärenden. Införskaffade bla blodmjöl, som jag hoppas ska hålla rådjuren borta från mina planterade blommor!?

Dom säger att det ska hjälpa..

Nu ska vi se om jag kan få ihop någon middag, har dålig inspiration idag... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0