Snart nytt årsmöte med EDS Riksförbund & träff!

Sitter inne i värmen & tittar på blåsten som härjar runt på utsidan...

Har varit ute en stund i den på eftermiddagen. Behövde få komma ut lite, så tog ett varv på tomten, kollade till blommorna, vattnade dom som var nyplanterade i krukorna.

3 av fem katter ligger & sover i sängen bakom mig. Inte heller dom vill vara ute idag i blåsten! Skönt att ta det lite lungt efter påsken, behöver landa lite & vila kroppen å knoppen.. Så tog en ordentlig sovmorgon, kom inte upp ehlt enkelt förens mitt på dagen.

Tänkte gå igenom lite foton, minnet på min mobil börjar bli fullt, så behöver nog spara några på cd & radera! Men det är något jag drar mig för, har också tänkt att framkalla en del. Så man kan bläddra i ett album, vilket jag gillar.

Idag har EDS rikförbunds årsmöteshandligar kommit, alltid lika kul att bläddra i!
Ser fram emot att träffas snart igen, nya bekantskaper & vänner!  


Kommentarer
Postat av: Anna S-I

Hade sett framemot att ses igen men uteblir pga flytt och försämring trist.Kramar om dig härifrån istället o hoppas på att ses snart igen

2012-04-10 @ 21:16:39
Postat av: Madeleineslife

Hej Anna

Så tråkigt att höra, men jar förstår dej.. Hoppas flytten går smidigt & att du får nya krafter!!



Tack snälla, det hoppas jag med! Kanske kan vi sammanstråla vid ett annat tillfälle? :)



Styrkekramar

2012-04-12 @ 17:29:02
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej! Hoppas verkligen mannen får ledgt, ser framemot att få chansen att få träffa dig och andra EDS:are IRL:)

2012-04-12 @ 22:16:54
Postat av: Madeleineslife

Hej Caroline

Håller tummarna för att han får det! :)

Ja det ska bli roligt! Det är alltid lite annorlunda att ses in IRL. Det blir ju lite mer på riktigt, om du förstår vad jag menar?

Svar: None
Madeleine

2012-04-13 @ 15:14:54
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0