Så enkelt det blev att göra rent en kristallkrona med rätt rengöring

Första dagen uppe på benen igen & utanför dörren.

Pencilin gör undrverk! :)

Nu har det hunnit gå en hel dag utan att jag har bloggat. Blir så ibland..

Nu när Jonne jobbat så mycket & jag varit sjuk, så vill man umgås då man får möjligheten.. Fick lite bråttom när vi gick upp idag, då vi skulle hinna titta på bilar innan dom stängde.

Så det var bara att klä på sig, peta i sig lite frukost & sen åka.
Alltid intressant att titta & provsitta olika bilar. Man får en klarare bild av vad man vill ha. & se vad jag tittar på & han tittar på :)

När vi gjort det hann vi åka förbi en lampbutik som hade nyöppning.
Det blev ingen lampa köpt idag, me vi fick dock många ljusa idéer. Måste vänta lite & se hur vi vill ha det. Men fick med oss rengöring till kristallkronan hem. TJOHO!!
Har velat göra rent den länge! Men sen tittar man på den & känner att jag tar det en annan dag. Det är så många prissmor att torka av...

Men nu behöver man bara spraya på rengöring, låta den får rinna av med smutsen (förhoppningsvis) & sen kanske torka av nederst på prissmorna. KLART!

ENKELT!

Sen slank det med lite fjärilar som ser ut som godis ;)


Köpte till några blommor, 3 st ljung, 1 kryssboll, 3 små blommor (till ett nytt arrangemang), kruka till arrangemanget, 1 orkidé kruka & så påsklijelökar. Det var nog allt ;)

NEJ!

Fick ett par nya trädgårdshandskar utav Jonne :)


Hoppas att dessa ska hålla tätt ifrån att släppa in jord i sömmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0