Ett besök hos ortopeden, en tur på stan...

Nu är jag hemma igen & en ny nackkrage är beställd, även så skoinlägg.

Vi har beställt hem en ny sorts nackkrage, som är mörkare i tyget. Får se om den funkar? För den vita jag har nu blir så solkig...

Efter gick jag till badhuset för att sola, så skönt!

Tog beslutet sen för att ta en sväng på stan. Ville kolla runt lite. Fick köpa mig ett paraply då det regnade. Hittade också ett ljuslila sidenband som jag ska ha bla annat till håret. En mojäng som "strimlar" paketsnören, för att paketen ska bli extra fina! Så nu slipper jag göra det för hand... ;)

Fick också med mig ett nytt pannband hem :)


När jag kommit hem, ätit lite mellis, tog jag en tur med scootern i sällskap av hundarna. Men Bazze tyckte det gick för långsamt, när Nellie höll på att fjanta sig. Så han tog sin reflexsele i munnen & sprang en sväng ;)

Tyvärr hann jag inte få med det på bild..


Nu ska jag börja med maten...

Kommentarer
Postat av: Anna D

Jag ska få precis samma! :) Skoinlägg och hårda ortoser till fotlederna. Jag hoppas det ska hjälpa mina knän, inläggen. Och fotlederna kanske kan få vila lite från alla stukningar, hoppas jag. :)

Tänk att man inte ska kunna vara på stan utan att få med sej något hem va? ;) Snygg var den.



Kramar!!!

2011-09-13 @ 23:53:58
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Marie

Hej! Måste bara få fråga vart du har köpt det underbart snygga pannbandet?

Svar: Hej hej.. Självklart får du det! : ) Jag köpte det förra året på Intersport, det är märket Bula. Älskar det.. Perfekt när det är för varmt för att ha mössa, men för kallt att var utan någonting på öronen ; ) Hoppas det finns kvar! ; )
Mvh Madeleine
Madeleinelife

2012-10-25 @ 09:02:46
Postat av: Marie

Då måste jag kolla där efter det. Kanske finna nåt liknande. Tack för svaret :-)

2012-10-26 @ 11:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0