Söndag 11/9

Dagen har bara rusat iväg & inte har jag hunnit uppdatera här!

Vart en lång sovmorgon! & jag klev upp före Jonne!! Kors i taket! ;)

Så fick chansen att göra i ordning frukost tilll honom & inte tvärtom...
Det var tänkt att han skulle jobbat, men vart mycket glad att det inte blev så! Så vi kunde spendera dagen tillsammans.

Vi har varit till radhuset idag, hämta hit en del av mina blommor som växte i rabatterna. Så nu är det snart inga växter alls kvar där! Hela bakluckan & baksätet vart fullt. Vi kommer få ta en vända till senare. Men fick med mig en hel del!

Det var bla 2 st klematis, lupiner, pärlhyasintlökar, krokuslökar, jordgubbsplantor, smultron m.m.

Känns riktigt bra!

Appropå blommor så såg jag en "våreld" idag, som var blå!


Nu har vi tittat på en film, Så Olika av Helena Bergström.
Haft en till mycket bra dag!

Men nu ska jag tacka för mig & krama kudden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0