Mera plantering, nya grupper & fräscha blommor

Tagit en skön & välbehövlig dusch!

Det var riktigt varmt ute fast det inte såg så ut. 22 grader stod mätaren på :)
Så jackan, halsduken & stövlarna jag tagit på mig fick jag ta av mig. Gick i tofflor, strumbyxor, linne & en tunika. & den kavlade jag upp ärmarna på. Så det var toppen väder idag kan man sammanfatta det med :)

Fick ner några ljung till nya grupper & nya krukor. Bytte ut någon gammal vissen blomma från sommaren, till ljung. Så det ser riktigt fint ut här hemma nu.

Gjorde 2 likadana, dom står placerade på räcket till hudstallet på varsin sida av grinden.




Ljungen hittade vi för 10 kr st! Kanon pris!

De andra har jag inga bilder på, det får bli senare...
Avslutade med en tur på scootern i sällskap av hundarna. Så nu är dom rastade & klara.

Nu ska jag laga mat. Sen är det KÖR!!
Ska bli så roligt att få sjunga igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0