Läsa eller gräva i jorden?

Sitter här & titta ut genom fönstret.

Undrar om jag ska klä på mig & gå ut eller vad jag ska göra av eftermiddagen?

Jag har ont efter helgen, så min kropp säger, TA DET LUGNT!
Men det är inte alltid jag väljer att lyssna på den. Ska hur som helst dricka min första kopp kaffe för dagen. Om jag gör det ute eller inne får jag se.

Hundarna ligger i sängen brevid mig & sover...
Men så fort jag reser mig så studsar dom upp som om dom varit vakna hela tiden.

Om inte annat så tar jag min bok, lägger mig under en filt på soffan & läser :)


Kommentarer
Postat av: Anna D

Man blir så glad när man öppnar din blogg, du tar så himla fina bilder!!

Skönt att din infektion gett med sej, PC gör underverk du. :)



Ha en fin vecka och ta många bilder. :)



Kram!!

2011-09-27 @ 00:15:31
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0