Kraften rann ur mig!

Tog slut helt & hållet igår!

Efter jag kom in från promenaden. Vi var ute 1 timme + dom andra timmarna vi var ute innan. Rensade lite svamp & sen när Jonne kom hem kände jag hur allt kraft rann ur mig!

Så efter middagen lag jag mig på soffan, orkade inte ens titta på filmen. & jag som hade gjort efterrätt... Men lyckades få i mig den, sen fick han hjälpa mig till sängen & ner i sängen. Sen låg jag där jag låg. Fick lite massage sen så det värsta släppte!

Men känner att jag behöver ta det lugnt idag.
Min nacke & huvudvärken gör sig påmind hela tiden...

Ska försöka orka redigera bilderna ifrån gårdagen, så återkommer jag med dom lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0