Ibland kan man inte förstå varför?..

Har suttit ute en stund, men fick rusa in då himmelen öppnade sig!

Så nu sitter jag här en stund..
Sov inte så bra som jag trodde att jag skulle. Var riktigt trött, men sov oroligt. Så lag mig efter frukosten igen & fick sova ett par timmar..

Har inte kommit igång med något än, men har fått ett viktigt telefon samtal gjort.
Snart ska jag klä mig för att åka till stallet. Dit kommer en vän till famlijen, Ken. Han är på genomresa & gör ett stop hos oss.

Jag skulle ha åkt på Redezvous i helgen, men har ingen inspiration?

Fattar inte!???..
Har aldrig hänt tidigare.. Så nu har jag bestämt att jag blir hemma :(
Känns lite konstigt, när det är något som återkommer varje år & som jag ser fram emot. Men men, det kanske finns någon mening med det också?..

Ska dra av golven nu innan bara med torrmoppen. Riktigt bra verktyg! Lätt, tar bort allt & går fort! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0