Har jag halsfluss?!

Ja det verkar inte bättre i alla fall. Febern håller i sig!

Tog ett skönt varmt bad igår...
Det behövde jag mer än väl! Men när inte febern vill ge sig funderar man ju.. När jag vaknade i morse så kändes det som om hela halsen igen svullen! (Tidigare har det varit på ena sidan.) Det bildas ett tjockt slem.. Så bad Jonne titta innan han åkte till jobbet.

När han gjort det förstod han inte att jag  kunde andas. Jag är helt igen svullen, röd & har dom vita prickarna. Så nu väntar jag på att han ska komma hem tidigare. Ska boka en tid på närakuten så dom får kolla mig..

Kan inte äta någonting, det jag får i mig är saft & isglass. Igår fick jag i mig lite soppa. Förmodligen får jag pencelin & är snart inom bättrinsvägen :)

Jonne sa att han tycker jag har hög smärtgräns. Han har aldrig sett något liknande förut, som jag ser ut halsen.. 

Så kommer missa kören ikväll :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0