Händelserik dag!

Har varit fullt ös från att jag steg upp.. Ja fullt ös i mina mått mätt ;)

Vi startade dagen med en lång & härlig fruksot!!
Kunde sen njuta av det fina vädret ute.. Först tog vi tag i hundarna, tvättade & borstade alla 3. Så nu blänker dom sååå fint!

Efter en paus i solen, så börjaade jag plantera om blommorna på altanen inför hösten. Glömde ta bilder :(
Får göra det i morgon.

Efter vi rastat hundarna så var det bara att göra sig i ordning.
Då var det dax för kalas. Min mamma fyller år idag!
GRATTIS till dej ♥

Gick en tipspromenad som min syster Sofia gjort & slog på en pinjata. Shit vad jag skrattade!! När man ska slå med förbunda ögon... Men hann aldrig slå på den själv, för när det var Jonas tur (nr 2) så slog han ner den på ett slag.
Oväntat? NEJ! ;)

Nu är vi hemma igen, mätta & nöjda.

MEN!!!
Påvägen hem hämtade vi upp Tarzan i ett sommarhus några km här ifrån.
Så nu är han hemma igen :)

Nu när familjen är samlad igen, så kan jag sova gott, vilket jag tänker göra nu. Är skit trött!!

Natti natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0