Fick en lång skön promenad med hundarna

Nu har jag gjort mitt sista för idag, hängde precis en tävtt..

Lyckades ta mig ut med scootern på eftermiddagen på en lång promenad med hundarna. Riktigt skönt! Man mår bra av att få andas frisk luft. Kunde göra det tack vare scootern... :)



Dessvärre blev jag sämre än innan. Hade legat på spikmattan precis. Var då mer eller mindre smärtfri efter, men bara 15-20 min senare så var det tillbaka & värre blev det. Så när jag kom hem fanns det inget annat alt än att ta extra smärtisar. Så nu känns det bättre igen & domningarna har släppt. Men tänker lägga mig innan det kommer tillbaka & hoppas på att kunna sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0