En fixardag i trädgården

Haft massa energi idag! :)

Kan det bero på att jag har fått massage 3 kvällar rad? Tror det! ;)

Så när Jonne åkt blev jag kvar ute var fram tills klockan 14.30..
Måste passa på att njuta av det fina vädret!

Har hunnit med en hel del.
Började rensa grusgången. Det har hunnit växa en hel del. Så kommer behöva ett par dagar till för att färdigställa det. Men det som jag hann med idag ser jättebra ut :)

Letade efter häxsaxen, men den kunde jag inte se, hittade dock lite annat. & städade upp lite på där jag passerade på en gång ;)

Kollade igenom om det fanns något täcke till Tempus här. Det enda som fanns var ett fleestäcke. Så som jag misstänkte behöver jag invenstera i ett nytt regn & vintertäcke. Så det blir inom snar framtid en tripp till hästbutiken :)

Nu innan jag bäddar sängen så tänker jag vila lite på spikmattan.
Sen är nog täckena ordentligt vädrade efter att ha hängt ute hela dagen i blåsten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0