3 veckor nu!

Nu var det helg igen..

Hade svårt att komma upp idag, vart kanske ltie mycket igår?..

Idag ska jag försöka uträtta lite ärenden, sola solarium. Som inte blev av sist.

Få ut dom brochyrer jag gjort, så om någon ser Tarzan kan ringa mig. Så han hittar hem igen.. Han följde med oss på en nattpromenad för 3 veckor sen,men kom inte med hela vägen hem. Så vet inte om det har hänt något eller om han inte hittar?!

Har letat & letat, men inget svar eller respons. Ingen som hör av sig heller... :(

Nej nu måste jag skynda mig, vi hörs lite senare..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har sett din katt , Såg den i skogen på promenad slingan för 2 dagar sedan, Dock visste jag inte att den inte varit hemma på ett tag.// Anne

2011-09-02 @ 14:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0