Tänk vad många minnen som dyker upp!!

Sitter här nu en stund, ska strax stupa i sängen!
Är så slut att jag inte orkar med mig själv mera.

Det har varit en tuff dag!
Jag har hållit mig inomhus, men inte här hemma, utan i radhuset. Fick sällskap & hjälp av min vän. Vi gick igenom alla mina kläder, skor & väskor, (som var kvar) de vill säga det mesta! Det som ska slängas, skänkas & sparas.

Nu är det gjort, SÅ SKÖNT!!

Det var mycket bra att ha hjälp, för det är svårt. Man vet inte, kommer jag använda den igen, ser det bra ut?..

Nu har jag verkligen rensat, mer än 2/4 delar skänks bort, 1/4 del sparar jag & resten slängs. 

Att gå igenom sin garderob är en resa genom livet. Många minnen dyker rupp. Många goda skratt åt minnen som vissa plagg bär på. Några som man undrar, hur man tänkte då! ;)

Så nu är det jobbigaste gjort. Kök & garderob/klädkammare. Resten är böcker som ska med, lite prylar. Förrådet är det mycket som ska slängas, resten kan jag kompletera med här hemma. 

Så ett liv som har tagit många år att bygga upp, startar nu upp på nytt någon annanstans, i en ny fas. 

Avslutade med mmiddag här hemma innan vi åkte till kören. Så nu har jag sjungit så det står härliga till. Var helt mosig i huvudet & varm när jag kom hem. Så min kropp skriker åt mig att lägga mig NU!

Så tackar för mig, önskar dig en god nattsömn, så hörs vi imorgon :)
Kram

Skålade för starten i vårat nya liv tillsammans, förra lördagen 1/10



Kommentarer
Postat av: Anna D

Det skulle jag också behöva göra, rensa!!! Har ju en massa som är för stort och för smått också, är en sån där som aldrig håller vikten...

Bra gjort!!! :)



Ett stort grattis också till er härliga nya start i livet, ni är så fina tillsammans.



Stor kram, och hoppas ni får en fin helg. :)

2011-10-06 @ 23:58:18
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Trasdockan

Vad glad jag blir för din skull! Det finns inget bättre i livet än kärlek :)

2011-10-07 @ 09:51:43
Postat av: Madeleineslife

Svar Anna D:

Ja det vaqr riktigt skönt att få göra. Man bör nogn flytta några gånger i livet, för att rensa upp! ;)



Jag brukar också pendla... Nu har jag dock hållit mig på samma vikt ett tag :)



Tack snälla!! Det värmer.. Stor kram tillbaka! Hoppas du får en skön söndag!



Svar Trasdockan:

Tack!! Nej det borde alla få uppleva! :)

Kram

2011-10-08 @ 21:33:52
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0