Sjuk igen!

Deckade fullständigt igår!

Vi hade varit in till staden & titta på bilar på eftermiddagen & åt en sen lunch på resteurang innan vi åkte hem. Kände på morgonen & även kvällen innan att jag var trött & hade mycket ont. Men när jag vaknade dagen efter & tog en diklofinak, var jag som ny igen. Sen kom allt när vi kom hem igen, igår eftermiddag.

Frossa, ont, & fick inte upp någon värme...
Från ena stunden till den andra hade jag 40 graders feber, kokade!! Nästan lite läskigt, hur fort det gick.

Så som ni förstår kanske har jag lgeat sen dess...
För övrigt har jag något ont i halsen & huvudvärk.

Har lyckats varit ute en stund idag, iklädd termobyxor & vinter jacka, sittade på min scootern. & titta på Jonne när han fixade här på tomten.

Hoppas jag är på benen igen imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0