Mjukstart på dagen

Är fortfarande iklädd morgonrocken & fråskinns tofflorna...

Myser framför TV & zappar mellan kanalerna. Tar det lungt idag. Det var en lång dag igår! Så känner att jag behöver ta igen mig, & inte bara för min EDS utan efter ha varit sjuk också.

Ska snart ta tag i & fotografera mina nya ortoser, lägga upp dom här så ni får se. Kanske kan ge er något tips? Vad vet jag...

Det finns ju en djungel med olkia hjälpmedel, för olika ändamål. Som man måste pröva sig fram med vad som passar just en själv.

Vet hur svårt det kan vara att hitta så om jag skulle kunna underlätta för en annan person så är jag jätteglad!

Önskar dig en frotsatt skön onsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0