Känns som om det är sista chansen nu...

Var inte barnvakt så länge igår.

När Lisa kom tillbaka så var Frida med.
Bjöd in dom på fika, jag & freja hade bakat en ananaspaj. Supergod!
Innan vi satte oss hade vi tagit en rundtur på tomten. Och efter fikat, som varade läänge ;) Såg vi oss omkring i huset. Lisa har endats varit utanför tidigare.

Var riktigt slut efter dagen, vi tog oss igenom en film när vi åt middag jag & Jonne.

Vart buren till sängen, ner bäddadd & sen somnade jag. Utan att ta min kvällsmedecin, vilket jag upptäckte i morse :)

Idag ska jag tillbringa dagen ute, med hundarna. Sätta några lökar, dom sista blommorna som jag flyttat från radhuset.

Solen skiner, det fläktar något ute, perfekt förhållande :)



En fjäril jag fick beskåda för ett tag sedan, så vacker, men skör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0