Intensiva timmar på stan...

Det blev en ny modell på nackkregen.

Den är inte förstärkt med hårdplast. Men den är fastare i matriellet, så det går ändå. Den är skön, ja så skön som en krage kan vara ;)

Tar bilder imorgon så ni får se..
Ett par gjutna sulor fick jag med mig hem. Det hade blivit någon miss, så dom tunnare hade inte blivit gjorda. Men beställde nya handledsortoser idag, så jag hämtar dom på samma gång.

Efter jag varit där så provsatt jag några bilar. Nu vet jag vad jag inte vill ha! ;)

Kunde slappnade av i solariet sen en stund & samla nya krafter.
Moster bjöd på kaffe & bulle på jobbet sen innan jag åkte hem.

Hundarna var glada att se mig igen. Tog en sväng med scootern & hundarna så dom fick springa av sig..

Nu ska jag ladda batterierna inför imorgon, då Elin kommer. Vi ska pyssla! :)



Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0