Fiak passade mig precis lagom idag

Så skönt att kunna sova ut idag....

Fick fika besök av en vän, så nu har jag druckit mitt koffein för denna dag ;)
Riktigt trevligt när någon tittar förbi. Blir lätt långa dagar annars när man är hemma. & man får tänka på något annat & lite koll på vad som händer ;)

Inte för att det inte finns saker att göra. Men orken finns inte alltid där :(
Idag hade jag inte orkat till att göra något kreativt t. ex.

Mina vader spärnger av värk idag efter igår. Har mina benvärmare av ull på mig. Men det räcker inte till. Så får smörja in dom med lite heat lotion & ta en extra smärtis.

Vill önska dej en riktigt härlig & trevlig helg!!
Kram så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0