En riktigt trevlig tripp

Idag har det varit en lång men, trevlig dag!

För att jag skulle orka ta mig upp idag, så hjälpte Jonne mig med nacken igår kväll. Målet var att åka med honom när han åkte till jobbet. Bli avsläppt på en bilfirma, där vi hittat en bil som vi ev ska köpa. Meningen är att jag ska låna hem den över helgen, så jag kan bestämma om det är en bil för mig?

För att sen slippa köra hem själv, tog jag med min vän som sällskap. Så när bilen var hämtad åkte vi till några häst butiker. Som inte ligger allt för långt bort. Jag var ute efter ett regntäcke till Tempus & reflexvästar till hundarna.

Tempus har lyckats riva söder de täcken han hade, så nu får jag köpa nya. Ett i taget, nu ett fodrat regntäcke.
Reflexer var det inte lika lätt att hitta. Men jag fick med mig en hem till Tayla. Det var viktigast, då hon inte äger någon. Bazze & Nellie har, men behöver nya.

Så söt!! Något stor...


Åt lunch tillsammans innan vi vände hemåt igen..

Tack Elin för att du gjorde mig sällskap!

Nu har vi ätit tacos, tittat på idol, slappat.. Som kanske många andra hemma i TV soffan?.. Nu tänker jag tacka för mig. Det är en dag imorgon också...

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0