En riktig höstdag

Hann en del innan regnet kom..

Gick ut efter lunch, började med att ta en sväng på scootern i sällskap av hundarna. Vi höll oss på vägarna idag då det är älgjakt nu. Det är ganska kyligt ute nu, det blir riktigt kallt när man sitter still på scootern. Så man får klä på sig minst det dubbla.

Efter var planen att påta i trädgården. Jag hann soppa bort löven framför ytterdörren, sätta lökarna, & en av växterna som jag tagit från radhuset. Sen kom ösregnet. Så då var det bara att packa ihop & gå in.

Sen gick jag inte ut mer. Har fixat lite här hemma istället.

Nu hoppas jag på få lite massage, så jag okrar med morgondagen. Är rätt slut i kroppen & musklerna.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0