En härlig & innehållsrik söndag!

Nu ska jag alldeles strax lägga mig.

Ska bara ;)

Har haft en toppen bra dag!
Åt en lång frukost, sen tog vi bilen in till staden. Ville få lite insperation tills vi ska göra i ordning här hemma. Fick med oss en del hem. Har dock inte hunnit fotografera något ännu, då min telefon legat på laddning. Så hoppas jag hinner det  imorgon.

Men fick ett par skit snygga skinn stövlar!!!

Efter vi kom hem så har vi fixat på tomten innan mörkret föll in. Jag planterade dom sista blommorna inför vintern. Snygga till lite. Medans Jonne krattade löv..

När vi fyllt på med lite energi igen, så tog vi en kortare promenad med hundarna.

Så sammanfattningsvis så har det varit fullt ös!
Fattar inte ens att jag står upp längre. Men varenda muskel värker också!

Så för att orka en ny dag imorgon tackar jag för mig..

Hoppas ni också har haft en bra helg!?
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0