Åter hämtar mig!

Somnade som en klubbad säl igår!

Efter ha varit bort sötrre delen av dagen igår, då bilen vi lånat skulle vara tillbaka. Så åkte till stan, men när jag ändå var där passade jag på att  provköra ett par andra. Då jag inte var helt övertygad att den bilen jag kört i helgen var rätt.

Det drog ut på tiden, hämtade upp en annan bil som Jonne sett. Provkörde den & allt kändes väldigt bra! Så nu hoppas jag på att det blir den bilen. Vi får se? Det är inte lätt detta, inte bara att den ska ha det jag söker utan också ha en själ. Så det känns bra när jag sitter i den.

När vi väl var hemma igen var jag på tok för trött för att blogga. Har tagit bilder på mina nya stövlar. Men dom är i Jonnes telefon. Så hoppas jag kan lägga upp dom lite senare ikväll.

Idag har jag sovit nästan hela dagen. Vi bestämde att hundarna skulle få följa med Jonne idag. Så jag kunde sova så länge jag behövde & bara tänka på mig själv. Så klockan blev 14.30 innan jag klev upp!

Då var jag ordentligt hungrig & kissnödig, då jag inte varit uppe sen jag lag mig kvällen innan.

Har inte gjort mycket idag, slappat på soffan & zappat mellan kanalerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0