Vad säger man om denna dag!?

Inget blev direkt som tänkt idag!..

Tanken var att följa med Jonne till jobbet idag. För att komma hemifrån & se något annat. Det började med att han stängde av alarmet, så vi försov oss. När vi sen är klara, satt hundarna i bilen, packat det som ska med & sätter oss så startar inte bilen!!!

VAD SJUTTON NU DÅ!

Igår kväll när vi varit å handlat så tjurade den & inte ville inte starta först. Efter Jonne sagt att det var mitt fel & vi bytt plats så startade den såklart. Men idag ville den inte när han skulle starta. Vilket var lite skönt, så han fick se att jag inte gjorde fel!

Sen var det inte lika kul att bärgningsbilen fick hämta den..



Så vi fick byta till arbetsbilen istället. Så nu har jag ingen bil längre. Roligt var det så länge det vara..

Hur som så kom vi tills slut till jobbet. Kan säga att dagen fortsatte ungefär i samma tempo. Inget blev direkt gjort.. Det ser i alla fall ut som om att jag jobbar i alla fall ;)


Stressa gärnet hem, köpa pizza på vägen. Slänga i sig halva den, för att sen stressa vidare till kören med andan i halsen.

Nu är magen paj, svullen, ont & gasig :(
Nu blir det sängen, lite massage innan jag somnar & sen vakna upp till en ny dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0