Var inte lika pigg som jag trodde

Händer inte mycket här hemma...

Vi tog en lååång sovmorgon! Super skönt. Fortsatte med en riktigt lång frukost.

Om jag hade mått bättre hade vi åkt till radhuset. Men det var inte läge för det idag.

Så vi har bara varit.
Men ville ta mig ut en stund, röra på mig. Det vart en promenad med hundarna. Kan säga att det rann svett om mig! Men var ändå kall på huden. Så var nog inte så pigg i alla fall...

Sen jag kom in har jag kurerat mig i sängen. Hade en hemsk värk i nacken, som gjorde att vänster ansiktshalva var bortdomnat. Efter ha tagit en dusch, fått massage för 3:dje gången på nacken, insmord med heat lotion, heeling, avslutade med spikmattan. Då började jag känna en ganska stor uppgiven känsla! Ska inget hjälpa!?

Nu har jag tagit en diklofinak, fått mat & känner mig så pass bra att jag orkar skriva ett inlägg.

Det blir att fortsätta kurera infektion jag har i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0