Inget mobil nummer!?

Fredag morgon, solen skinder in genom fönstret.

Ser ut att bli en en riktigt bra dag så här långt. Mår bra i kroppen. Fick lite massage igår när jag kom hem. Hade kör rep igår. Var dock inte kvar tills slutet. Kan inte sjunga ännu, rösten vill inte! Så fortsätter med mina kurer & hoppas på att jag är bättre tills på söndag.

Mobilen kan ingen nå mig på ett tag framöver.
För en vecka sen var jag & tittade på en ny telefon som jag ev ville ha. Men ville i så fall också byta operatör, men fortfarande kunna ha samma nummer. Säljaren säger att vi kan skicka en förfrågan, det spelar sen ingen roll om jag inte skulle köpa ny telefon. Inget händer..

Igår när Jonne ska ringa mig så kommer han inte fram. Jag försöker ringa sen, den säger att nummret är inte i bruk.

VAD F*N!!!

Trött jag blir...
Ringer butiken där jag tittade på telefonen. Dom skulle titta på det, men skulle inte hinna ringa tillbaka igår (torsdag). Så ringer vidare till telia. Dom kan se att nummret är resaverat hos dom, men kan inget göra. Måste ringa till operatören jag "hade".

Ringer dit.
Dom ber mig vänta, vänta lite till & lite till.
Sen frågar dom om jag är säker på att jag inte har skapat ett nytt abonnemang!? Förklarar igen att jag har inte tagit någon ny telefon eller vill heller inte byta operatör. -Vill har kvar er. Då ber hon att få återkomma. Nummret finns ännu inte i systemet. Så hon kan inte heller hjälpa mig.

Hon frågar om hon kan ringa mig på lördag. Ja men inte säkert att jag är hemma.

Hör här nu, då frågar hon mig. -Du har ingen gammal mobil.
-Jo det har jag, men det hjälper inte mig. Har fortfarande inget nummer! Det är därför jag ringer dig!
-Just det..

Så nu ska hon ringa hem. Men kan bli utan mitt nummer minst 1 vecka. Pga att en säljare har gjort fel! Men han lider ju inte...

Jag kan dock ringa ut, men ingen kan ringa till mig.. Får bara snällt vänta..


Kommentarer
Postat av: sussi

Så frustrerande! Så får de inte gå till!!! du vore kontakta butikschefen och få kompensation!

2011-11-14 @ 19:30:09
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0