Strul dag

Dagen har sprungit ifrån mig!

Känns som om inget har blivit gjort..
Men det är inte riktigt sant, det är nog mer att det har varit lite struligt hela dagen. Vi har i alla fall hämtat hem audin igen :)

Så nu har jag en bil igen = ett liv! :)

Imorgon är det stora dagen!
Då är det konsert.. Har fixat kläder till Jonne i sista sekunden! Han har skjutit fram det hela tiden. Så vi tog svängen förbi farfar & farmor på vägen hem från hans jobb. Där plockade farmor fram ena saken efter den andra. Så vi fick med oss 2 par alt till skor åt mig. (Dom jag hade lånat hem var något för stora). Men farmor & jar har samma storlek. Jonne lånade ehm en skjorta & slips ifrån 60 talet. Så nu har vi kitet :)

Läggdax nu!
Om jag ska orka hela dagen imorgon..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0