Behöver tips på snygga julgardiner?

Ledsen att jag inte uppdaterat under halgen! :(

Hoppas ni har överseende!?

Det har varit fullt upp med julpyssel, födelsedagsfirande & globen besök. 
(Dock så blev det inten horse show, då biljetterna var slut. Då vi kom fram. J envisades om att vi skulle köpa där, när jag velat beställa för LÄNGE sen!. Så det vart shopping istället)

Har tagit bilder på mitt hantverk, det kommer inom kort! LOVAR!! Har inte hunnit redigera bilderna ännu.

Lite pyssel kvar att göra & söker med ljus & lykta efter julgardiner till köket. Då jag tidigare endast hade ett köksfönster. Här finns det 4+1 dörr. Så måste hitt nytt. 

Någon som har ett tips? 

Vill att dom ska vara lite diskreta, gärna något hjärta eller ängel på. Röda, begia som vita. Det spelar ingen roll.. Behöver längder & kappor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0