Att synas i mörkret är viktigt!

Varit på en tripp till staden i em.

Segt att komma igång, är inte frisk ännu. Men klarar inte att sitta hemma. Har ingen feber, men snorig & hostar. Tog en kortare sväng med hundarna först, innan jag åkte.

Har shoppat lite pyssel inför julen. Sofia ska komma till mig, då ska vi baka & kanske hinna med lite pyssel :)

Sen har jag ett tag varit på jakt efter ett sele till Tayla, hittade ett idag. Men det var för litet, så jakten fortsätter. Nellie fick en egen ny reflexväst, istället för Bazzes gamla som inte hänger ihop längre.. (bild kommer).

Så nu syns vi alla ordentligt när vi är ute & går. jag har införskaffat för någon månad sen, nya reflexvästar till mig & Jonne.

Det är ett måste enligt mig!
Vissa tycker inte man är tillräckligt snygg i dom. Men jag överlever hellre än att bli påkörd. För då blir man inte snygg, om man överlever!?

Kommentarer
Postat av: pianick

Hoppas du med,kryar på dig snart.Det tar tid.Ha en bra onsdag.

2011-11-23 @ 14:23:55
URL: http://pianick.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0