3dje dagen på rad

Freja har kommit för att vara här ett par timar idag.

Det har varit bestämt sen i söndags. Men dom tidigare dagarna har blivit extra.

Klev upp strax innan klockan 10 idag. Men hade inte sovit då på ett tag, då Bazze höll mig vaken med sitt pipande. När jag sen satte mig i soffan kunde jag inte hålla ögonen öppna. Tror gårdagen tog hårdare än vad jag trott! Freja var kvar här tills 19, så hon var här nästan 12 timmar igår... Så inte så konstigt kanske att jag var så trött efter det...

Nu ska vi snart ta oss ut med hundarna. (Nellie är med Jonne idag & "jobbar").  ;)


Kommentarer
Postat av: pianick

Hej .... Ne man blir trött av eds med,så mycket hjärnan vill,med natur hundliv,så vissa dagar hjärnan vill men kroppen säger nej :( Bara köra på.Hoppas turen blev god trevlig.Sen bebben på bilden nedan.Så underbart söt :) Hoppas allt går bra.Trevlig torsdag.Pianick

2011-11-03 @ 14:40:04
URL: http://pianick.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0