Vårmarknad 2011

det vart en trevlig liten utflykt...

Hundarna fick följa med första svängen vi gick. Dom skötte sig riktigt bra, vi mötte MÅNGA andra hundar. & ni vet vad jag tycker om att vara i dessa sammanhang med andra hundägare... Om jag säger så här, det är långt i från alla som har koll på sin lilla hund när dom tar sig fram mellan stånden...

Laila shopade loss!.. Det var saker som hon hade planerat köpa & vi hittade dom :) Jag var med som sällskap.. Kul att komma ut, se lite folk... När vi vart hundgriga satte jag hundarna i bilen, vi valde att gå till en nyöppnad resturang. Men italiensk mat, vilket jag tycker är mycket gott.





På vägen tillbaka paserade vi genom marknaden för att komma till bilen...
Då hittade jag först leggings, men där hängde också tunikor. Skit snygga!

Jag fick den av Laila i för tidig födelsedags present :)


 Tyvärr lite dålig skärpa... Men det sitter super bra & är dessto skönare!


Den såg godare ut än vad den var... Den var en tjej som sålde olika bakverk.


Hade en trevlig dag tillsammans med Laila & Måd. Vill tacka Laila för den fina tunikan, lunchen ♥

Kommentarer
Postat av: Skrutten

NICE!!!!



Ser ut att du haft en toppendag.

Det är så ovärderligt och vilka snygga kläder passar som handen i handsken. :-)

2011-05-15 @ 09:18:43
URL: http://edslivet.bloggo.nu/
Postat av: Madeleineslife

Skrutten: Det är kul att få komma ut ibland & lufta ;) Man behöver det... Tack snälla! :)

2011-05-16 @ 11:57:11
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0