Våran dag på Tom Tits

Under lördagen var det årsmöte & föreläsning..

Vi avslutade kvällen jag, Antia, Per, Susanne, Felicia & Pontus i lobbyn på hotellet. Vi vuxna tog oss en drink. Vet inte hur länge sen det var jag drack en senast?!
Den jag beställde var inte alls vad jag hade beställt, men Anita gillade den, så vi gjorde ett byte :) (hade beställt en drink som skulle smaka syrligt, friskt, den smakade långt ifrån det, mer lakrits. Vilket jag absolut inte tycker om!)

Lyx...


Jag försökte mingla runt så gott jag kunde, presentera mig, byta några ord... Riktigt kul! Man får så trevliga bemötanden.

Sen delade jag rum tillsammans med Susanne, hennes dotter Felicia & Pontus (Felicias pojkvän). Vi hade riktigt kul tillsammans, samma humor, intressen, som hästar, hundar, landet, naturen, kreativt lagda & sen inte minst våran EDS. Så vart lite naturligt att jag umgicks mer med dom, då jag också fick åka i deras bil till Tom Tits.

Kanske inte så pigg som jag velat vara denna dag. Vi missade frukosten, kanske inte det mest optimla. Hade endast sovit 3 timmar natten till lördag, en lååång dag på lördagen, natten på hotellet sov jag 1 timme i stöten. Så ingen bra kombination! Men jag gjorde så gott jag kunde, vi testade lite problem lösningar, tittade runt där vi orkade. Sen det roligaste var ju rutschkanan. ;)

Men ni ska få dagen i bilder...

Lite ballt, en "kristall krona" gjord av pet flaskor..


Annars kan man samla kapsyler & tillverka en lampa, riktigt cola! På håll ser man inte detaljerna, så då ser den helt annorlunda ut..


Felicia & Pontus (lägg märke till kapsyl lampan i bakgrunden)


Susanne & jag...


Experimenten finns både inne & ute, med tanke på det vackra vädret vill vi ju vara ute.. & det fanns en del vackert att se också..


Häggen blommade för fullt i Stockholm


Orm hasseln hade också slagit ut..


Som sagt, mycket skönt att kunna sitta ute & njuta...


Men lite bus hann vi med... Åka rutschkana ifrån 4:de våningen ner till botten plan, som barn på nytt ;)










En kul & givande helg på många sätt. Man önskar såklart att det hade varit mer tid tillsammans. Det är så många man vill hinna med att umgås med. Men det blir fler gånger. Är jätteglad att jag åkte & kom iväg efter många om & men. Det har givit mig nya vänner. Som jag kommer hålla kontakten med & försöka träffa snart igen! Hade dock tänkt ta fler bilder, på mina nya vänner.. Men det blev liksom inte av...

Tack alla som medverkade denna helg & gjorde det till ett äventyr... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så roligt att ses och alla var urmysiga.Önskar bara att min ork räckt till o mingla runt mer men kanske nästa gång.Så roligt o se dig på riktigt vännen.

2011-05-10 @ 18:18:42
Postat av: Madeleineslife

Anna: Håller med dej.. Man önskar alltid att det finns mer tid. Dock tror jag inte vi hade orkat mer.. Men vi får se till att ses snart igen, kanske i lite mindre omfattning, så man hinner med :)

Tack detsamma.. Alltid kul att få se vilka som läser mig blogg ;) Kramis

2011-05-13 @ 00:53:10
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0