Vädret påverkar mitt mående

Segt, är det idag..
Värker i ryggen & molar i huvudet.. Så ska försöka bli av med det nu genom att ta en dust med spikmattan. Det vart mycket sent i natt, för att jag redigerade bilderna som tog en all evighet!

Jag behöver en ny dator! Nu lånar jag en sen min kraschade. Vilket är mycket snällt! För annars skulle jag inte kunna blogga. Men nu skulle jag behöva en ny. Men vart jag ska få pengar till det vet jag inte?

Har inga planer för dagen, behöver nog vila så mycket jag kan inför helgen. Vädret är inte så tilltalade, det gör inte min värk mindre. Men det är inget jag kan styra över. Mer än att jag får försöka anpassa mig. Så sitter som vanligt under mitt duntäckte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0