Hundarna har fått bada!

Har haft en förhållandevis bra dag.

Har tvingat Tarzan att stanna inne, han har endast varit hemma 2 dagar på 2 v, så det är inte så synd om honom. Han spinner mest hela tiden, är mycket sällskaps sjuk, kelig, passar på att skämma bort han med tonfisk & räkor..

Har lyckats få undan lite saker här hemma, trivs inte när det är rörigt..
Solen har skinit från & till under dagen, & kände att jag behövde frisk luft. Men vågade inte ge mig iväg själv. Så en vän följde med oss.. Trevligt med lite sällskap.. Hundarna fick bada, helt i ekstas, jagade varandra runt, runt på stranden, tillbaka ner i vattnet.. Hade reace fram & tillbaka på bryggorna..







Blöta är dom ännu, trots att dom inte var blöta in på huden... Men roligt hade dom & vad gör man inte för sina älskligar ska få ha kul!...

Nu måste jag sova, imorgon blir en lång dag då vi ska baka hela dagen. Inför min födelsedag. Så klockan 10 kör vi igång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0