Jag & mina hundar njuter...

Nu har jag hunnit med att inte bara gå en promenad, ätit mat, efterrätt & tittat på TV. Utan också klippt klorna på Bazze & Nellie. I och med att jag skulle pyssla om Bazzes tass. Han har fått svamp på en av dom. Så behandlar den nu med kortison salva, men måste linda den med en klisterlinda för att han ska låta bli att slicka. Inte nog med det, tassarna deras vart trimmade också.

Så nu sitter jag med en värkande rygg i soffan igen, ska efter jag skrivit detta inlägg gå & lägga mig.

Promenaden var mycket skön, frisk luft, sol & bara jag & hundarna, havet, naturen... Vackert är det!







Nu tackar jag för mig.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 19:39:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0