Egen tillverkad påse i skinn, för hudgodis

Nu har jag äntligen gjort den, den vart bättre än jag väntat mig. Har prövat den på promenaden. Det är en påse som jag har hundgodis i.. Men den skulle gå att använda till annat också såklart!















Den fungerade precis som jag ville. Du väljer om du vill fästa den på ett skärp eller med kroken i tex hällan. Lättare att få upp godiset när det är ett kraftigt skinn & en separat botten platta. Hålet håller sig öppet så att säga, så det behövs inte 2 händer för att få upp en godis... Om ni förstår vad jag menar?...

Så ett lyckat jobb!

Kommentarer
Postat av: sussi

Så fiffigt och snyggt! Du duktig! både på ahdnarbete och fota! tusenkonstnär vore du kalla dig :)

2011-05-13 @ 18:27:19
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Anna

Suveränt fin påse den ger lyx till vovvarnas gotte.Gör man hålen i sidan med syl?Visste att jag hittat en pysselfrände.Ha en fin helg vännen från oss i Södern

2011-05-13 @ 19:08:06
Postat av: Anna D

Oh så vacker!!

Jag har en mundering i indiantema som den skulle passa så bra till!! Tja, drömma kan man ju.... :) Kan inte göra så där fina saker ju...;)

Klappa dej själv på axeln för den där, vacker!! :)

Kram!

2011-05-13 @ 22:05:45
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleineslife

Sussi: Tack snälla!! Vad gullig du är.. haha, ja kansek det... :)



Anna: Ja men eller hur, kändes väldigt lyxig när jag hängde på mig den & gick ut.. Man skulle kunna göra hålen med en syl, men i detta fall har jag gjort med en håltång. Det var kul att få veta om dej, för det ahade jag ingen aning om, är alltid kul att hitta någon med gemensamma intressen... ;) Tack detsamma, kramar..



Anna D: Tack snälla!

Jaha, skulle var kul att se en bild på dom klädrena! :)

Det är inte omöjligt att uppfylla dina drömmar ;)Är övertygad att du är bra på en hel del andra saker...

Tack, vad glad jag blir! Det ska jag göra... Kramis

2011-05-14 @ 03:00:59
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: Anna D

Jo, visst är man väl bra på andra saker, men den där kroppen alltså.... :/

Vänster han är ju helt stelopererad och oanvändbar, och höger helt trasig, svårt att skapa utan händer. Men man få ju hitta på annat!! Ut och gå med min hundar till exempel, om benen tillåter, underbart!! :)

Kram!

2011-05-15 @ 23:21:18
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleineslife

Anna D: Tyvärr är det så, vissa saker kan man inte göra längre.. Jaha, det visste ja ginte, då ställer det klart till en del..

Det är tu r att vi har djuren, vad skulle vi göra utan dom...



Kramis

2011-05-16 @ 12:14:49
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0