Uppe på hästen igen

efter 9 dagar, fortfarande med skrubbsår & ömmande stukad hand/handled.. Påt igen ba! ;)

Helt underbart, var precis vad jag behövde idag! Ute tillsammans med dom jag tycker om, Lisa, Kocken, Fille, Sanna & en tjej till, Bazze, Nellie. Tayla var med idag också, mycket, kul & en intressant upplevelse! :)

Var ute en helt timme i skogen & naturen... Där kan man inte må annat än bra. När jag satt till häst så länge kan jag inte minnas. Om jag sen ligger imorgon så tar jag det! Måste få ha något gott i livet...

Bjuder på några bilder...

Inte varje dag man får frukost på sängen...










Kärlek...


Kommentarer
Postat av: Anna D

Åh, blir avundssjuk. ;)

Fick ju sluta med allt vad hästar heter efter 25 år, för några år sedan. Sjukdomen sa ifrån. :(

Men attan vad härligt det såg ut!!! Fattar att det var värt alla smärtor!! :)

Kramar!

2011-05-30 @ 00:38:47
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0