Underbart!

Vilken start på veckan!

Finns absolut inget att klaga på, solen skiner, det är 41 grader i solen, fåglarna kvittrar, livet leker!

Sitter nu ute i solen & bloggar, vilket jag tycker är fantastiskt! Hundarna ligger här brevid mig, småpratar lite med grannen samtidigt. Ruedee dök förbi en sväng, vi tog en kaffe tillsammans innan hon åkte vidare.. Jag hoppas att jag kan ta en sväng med hundarna ner till havet idag. Att kraften finns..



Vad hittar ni på en dag som denna?

P.S fick en kommentar ifrån en Karin, jag har läst den & publicerat den. Men av någon anledning kan jag inte se den när jag sen går ut på bloggen. Så om du läser detta Karin så vill jag att du ska veta att jag har läst den, godkännt den. Men varför den inte syns sen har jag ingen aning om? Ska försöka lösa detta! Men i nu läget kan jag inte göra mera. Men tack snälla för att du tog dej tiden att skriva några rader & hoppas i fortsättningen att det inte ska vara några probelm! D.S

Kommentarer
Postat av: Pia

å vad fin din blogg är! så fina bilder!!!



Kram

2011-05-10 @ 00:10:00
URL: http://edsmamman.se
Postat av: Madeleineslife

Pia: Tack snälla vännen... Kramis

2011-05-10 @ 00:18:56
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Försökte lägga en kommentar på nästa inlägg, men det gick inte. :(

Men du har så härliga inlägg, det kvittar ju var jag lägger kommentaren ju!! :)

Vad härligt du verkar ha haft det på dina resor ändå, det gäller ju att ta tillvara på tiden så mycket man kan, trots värk.

Jag hoppas du klarade av din promenad till vattnet med hundarna, det finns ju inget som är så bra för själen, som en hundpromenad! :)

Jag länkar till din blogg från min om det går bra?



Kram och ha en fin tisdag!! :)

Mvh Anna D

2011-05-10 @ 00:54:34
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleineslife

Anna D: Det har varit strul på blogg.se, men det ska vara ordnat nu. Säg till annars..

Promenad till vattnet vart det inte. Det var en kort rastnings promenad... Men fick vara ute åtminstånde :)

Ja, det är bästa tiden på dagen, att umgås med hundarna! Kram Madeleine

2011-05-13 @ 00:56:17
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0