Nu är det klart

Boendet är löst sig... 
Så jag kommer kunna vara med under hela helgen :)

Föreläsningen var det en som undrade över. Det kommer vara efter årsmötet på lördag. Britta kommer att prata om sin forskning. Efter det så är det Camilla som tar över, hon är sjukgymnats & har EDS själv. Vilket kommer bli mycket intressant. Hur hon ser på livet med EDS & träning i en sjukgymnast synvinkel.

Är mycket tacksam att jag fått möjligheten att vara med i helgen. & att Anita har varit så hjälpsam!

Min syster kommer bo här hemma med djuren, så det ´känns mycket tryggt. Däremot fick jag veta nu att hon har konfirmation under lördagen, så måste nu lösa det med mina hundar. Alltid något ;)

Det ska bli sååå roligt att träffa alla vänner IRL, både andra EDS bloggare & sen mina fantastiska läsare... LÄNGTAR!!!


Kommentarer
Postat av: åland

Va kul att det löste sej:)

Skulle verkligen gärna varit där!!Men denna gång får jag inte till det!Verkar vara jätte intressanta föreläsare, Britta hörde jag i januari(tror jag det var.

Hoppas det blir bra uppslutning!

2011-05-03 @ 20:10:50
Postat av: litentanta

Så knepigt, jag har faktiskt fått brev om en träff med ep-föreningen precis idag :) Har aldrig engagerat mig i det hela men tänkte precis idag att nu tusan ska jag! Lite info om allt från epilepsi till kirurgin, kan ju vara bra att få reda på vad en ev. operation kan innebära...

Kram på sig förstås!

2011-05-03 @ 22:17:45
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0