Jaha då har man blivit ett år erfarenhet rikare..

Ja eller snart, är född 12.50.. För 27 år sedan.

P är här nu, hon far fram här hemma så jag ska få fint tills mina gäster kommer. Känns som jag har tusen saker att göra! Nu så kommer pappa, Lisa, Freja & Fille 1 timme tidigare. Då Freja ska på disco.. Men jag hinner det jag hinner helt enkelt.

Solen som jag hade önskat lyser med sin frånvaro.. :(
Så vi får tränga ihop oss inne.. Funderar på att möblera om i vardagsrummet. Så vi får ordentligt med plats att rymmas.

Hoppas på en dag med massa kärlek, vilket jag redan har fått genom alla fina gratulationer...

Kommentarer
Postat av: sussi

grattis på din dag :)

2011-05-27 @ 13:28:49
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: henny

Ja må hon leva jaa måå hon leeeeva...stor kram på födelsedan!Hoppas du får en toppen dag och blir lite ompysslad!

2011-05-27 @ 13:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0