Hur kan den bara försvinna!?

Tror jag blir knäpp!

Skulle ta min medicin, tar upp 2 tabletter, men den ena tappar jag på golvet, jag har krypit på knä! Men hittar den inte?!

Hur kan den bara försvinna??... Hundarna var inte här inne då heller, så dom kan inte ha haft bort den. Ja, ja den kommer säkert fram. Men har inte tid att leta efter den, får ta en ny.

Idag ska jag med Laila titta på vårmarknaden som anordnas inne i staden. Just nu är jag inte så pigg, men kanske blir efter en dusch?..

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Carro

Nice med vårmaknad =) Underligt med tabletten,men dom är underliga våra mediciner...min dag har inneburit en hel del vila,i sittande,för i liggande gör det så förb*nnat jä*la ont...sedan kaffe främmande & nu över väger jag om jag ska in eller om hem sjukvården ska komma,jag & farbror Dr.har olika åsikter,vi kanske borde spela poker & se vem som vinner...ha en bra kväll

2011-05-14 @ 18:55:34
URL: http://edsfamiljensliv.blogspot.com
Postat av: sussi

Hoppas du hittar tabletten..Dina djur är väl inte sånna som stoppar i sig saker? Kul att läsa att du klarade av hela showen!

2011-05-14 @ 21:56:11
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Madeleineslife

Carro: Ja jag kan inte förstå vart tabletten tog ivägen, har inte hittat den än?! Hoppas du mår bättre idag! Kram



Sussi: Nej dom brukar inte stoppa i sig sådant.. Men har inte hittat den än!? :O

Ja det var värt allt ont! ;)

2011-05-16 @ 11:55:19
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0