Har mått bättre

Ingen rolig dag idag.. :(

Låg i 2 omgångar på spikmattan igår, vilket hjälpte. Men var helt slut! Skulle vila på kvällen, men somnade. Vaknade igen vid 20 tiden efter 2 timmar. Sen ville jag se Pirates Of Caribbien. Men det var svårt att hålla sig vaken.. Slumrade till ett par gånger. Så när den var slut lag jag mig.

Men det roliga var att Tarzan dök upp igår! :D Efter ha varit borta 1 vecka! Vad jag kunde se mådde han bra, vrål hungrig var han & har säkert tappat 1 kg! Men reagerade över var att han var varm på öronen. Men hoppas det inte är något...

Min nacke är helt slut! Det värker långt ner i ryggen & upp i huvudet...
Om 2 timmar kommer HTJ. Det ska bli mycket skönt! Trots att jag har försökt hålla efter med sopborsten så syns inte det!.. En maskin tvätt går, så hon kan hänga den sen åt mig..

Men solen skiner idag, så hoppas få njuta av den tillsammans med hundarna!..

Kommentarer
Postat av: Renée

Tur mina kissar inte får gå ut, hade dött om Buddha eller Tussan var borta så länge! Tur han kom tillbaka, nu får han äta upp sig och stanna hemma! KRAM

2011-05-17 @ 15:21:03
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com
Postat av: Carro

Skönt han kom tebax =) Hoppas du fick tvätten hängd av HT & att dagen vart lite bättre.

Jag kom hem från Ort.i går, ingen bra period just nu ,verkar vara så för många.

Nåja,ha en bra kväll

2011-05-17 @ 17:52:09
URL: http://edsfamiljensliv.blogspot.com
Postat av: Madeleineslife

Renée: Ja det är nog tur det.. Ibland kan jag önska att Tarzan var inne katt. Men det skulle inte gå, jag vill det inte heller. Men att han fösvinner spårlöst, kommer jag aldrig vänja mig vid! :(

Han verkade inte vilja stanna hemma, han åt som en häst, sen drog han. Har inte sett honom efter han gick på fm :(



Carro: Ja, mycket skönt så länge det vara... Ja den ena maskinen i alla fall ;P Den andra hängde jag nu, som inte hann bli klar...

Jobbigt! Ja, kanske också för att vi är mer aktiva? Vad vet jag... Har mer ont när det är kallt. Men nu gör man mer när det är varmare, kanske att det hänger ihop? Tack! Hoppas du fick de också...

2011-05-18 @ 01:06:09
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: Skrutten

Usch då stackars dig. Jag har länge undrat vad som är mest problem för dig? Nacken, ryggen, hela kroppen?



för mig är det nog fötter, knän, höfter, armbågar och nacken om man talar om smärta och funktionsnedsättning. Hur är det för dig?

2011-05-18 @ 09:41:38
URL: http://edslivet.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0