Får se idag om vi löser det?

Mycket segt att ta sig upp idag. Inte min favorit punkt på dagen.. Det finns ju trevligare saker än att vakna...

Men jag är i alla fall uppe, tack vare hundarna. Har fått i mig frukost. Djuren har fått sin. Solen kikar fram idag, hoppas på lite sol :)

Inga planer för idag, känns som om jag bara behöver vara! Hyresvärden kommer förbi en sväng. Förra året när dom målade huset lyckades målaren kleta färg på mitt glasbord! Som absolut inte stod ivägen, han har ställt ifrån sig färgburken på bordet. Nu vill inte min hyresvärd riktigt kännas vid detta. Men hoppas vi kan lösa detta idag!

För första gången på länge nu kan jag ha dörren öppen, höra fåglarna kvittra & få frisk luft :)

Det finns hopp om livet.

Det kommer ett inlägg om konserten igår, måste bara vila lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0