Det värmer i hjärtat

Blir så varm inombords när någon har tänkt, anstängt sig för att göra någon annan glad.


Sådant uppskattar jag mer än något annat! En av mina trogna blogg läsare har sytt en krage som värmer.

På lappen som skickade med stod det att, något sa henne att jag behövde en varm kram. Men kunde inte ge mig den själv, med tanke på avståndet. Vilket var precis vad jag behövde!





Den passar perfekt & värmer gott. Så nu sliper jag ha sjalar som åker av..


Som en extra detalj, som jag inte såg till en början så har hon satt dit en liten blomma som är så mycket Madeleine! :)


Ett stor varm kram till Anna som  har skapat detnna fina present & skickat den till mig ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Du det var så att den var menad till dig på din speciella dag .Vi med nackproblem vet hur skönt det är med värme .Kram Anna

2011-05-27 @ 17:01:56
Postat av: Anna D

Min namne får klappa sej på axeln, för det där var gulligt gjort!!! Vilka goa vänner du har!!!

2011-05-27 @ 22:46:20
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0