Dagen efter luftfärden ifrån hästryggen

Känner mig mörbultad minst sagt!

Det är fler ställen jag har ont på idag såklart. Höften har jag också slagit i den är lite blå & jag haltar när jag går. Där jag har skrapat armbågen, där är det  nu svullet. Mina fingrar på höger hand är som prinskorvar.. Huvudet värker. Så nu går jag på stecolid 10 mg & ketogan 5 mg. Utöver min nobligan retard (samma som tradolan retard).

Dom har ännu inte hört av sig ifrån sjukhuset, så tar det som att det var en kraftig stukning.

Det blir att ligga på soffan idag. Hoppas få njuta av solen litegranna.

Farmor & farfar har fått min inköpslista nu & tar vägen förbi apoteket. Som sagt vad skulle jag göra utan mina nära & kära?!..

Tack för att ni finns ♥

Kommentarer
Postat av: Anna D

Herregud människa!! Jag har hållit på med hästar i 30 år och vet precis hur det där känns.... :) ;)

Särskilt med en sådan där kropp som du har.

Tänker på dej och hoppas du klarar allt du har tänkt dej i helgen, utan alltför mycket smärta.

Kram!!!

2011-05-20 @ 22:46:03
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: sussi

Håller tummar du får scooter garage där du vill ha den! Vad fina bilder på växter du har. Ang din luftfärd jag hoppas du har ork att gå på brölloppet och jag är glad de inte gick värre!

2011-05-20 @ 22:55:25
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Madeleineslife

Anna D: Tack vännen för omtanken! Kramisar



Sussi: Tack, det behövs ;)

Tack :) Tycker det är så kul att fota växter... :) Det gick bra, la det bakom mig den dagen, tog smällen igår... Hade super kul! Som sagt det hade kunnat gå mycket värre, men jag kunde genomföra min medverkan på bröllopet..

2011-05-23 @ 13:18:44
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0